Driving home for Christmas… en toch bereikbaar zijn

December, het leukste maand van het jaar. De laatste weken van december zijn vaak gevuld met voorbereidingen voor de feestdagen en het afronden van de laatste werkzaamheden voor het nieuwe jaar. Je zult niet zo vaak achter je bureau zitten en bij je vaste toestel in de buurt zul je dan ook niet zijn. Terwijl het belangrijk is dat je gewoon bereikbaar bent. Soms zelfs tijdens het kerstdiner. En gelukkig is er een oplossing die we aan kunnen bieden: Vast-Mobiel. Ofwel VaMo.

Een vaste telefoon hoeft allang niet meer vast te zijn

Met vast-mobiel integratie heb je alle voordelen van je vaste zakelijke nummer beschikbaar op je mobiel. Je verplaatst als het ware je telefooncentrale naar de cloud. Dit wordt mogelijk gemaakt door Voice over IP, ofwel VoIP. Je bent niet meer afhankelijk van een vaste werkplek. Je kunt onderweg zijn, op een externe locatie werken of gewoon thuis. Je mobiele en vaste nummer worden samengebracht op je mobiele telefoon zodat je altijd en overal bereikbaar bent. Ga voor meer flexibiliteit én voor lagere kosten.

Voordelen vast-mobiel

  • Geen fysieke telefooncentrale meer nodig
  • Geen vaste lijn
  • Geen onderhoud
  • Voor elke type smartphone

Wat kan ik precies met vast-mobiel integratie?

Je mobiele toestel gedraagt zich als een vast toestel. Dit betekent dat je net zo veel kan op je mobiel als op je vaste toestel. De integratie werkt op basis van een SIM-kaart en daarom maakt het niet uit welk toestel je gebruikt. Of het nu een iPhone 11 is of een Samsung Galaxy. Het kan allemaal.

Je vaste nummer op je smartphone

  • Je belt uit met je vaste bedrijfsnummer via je mobiel. En word je gebeld op je vaste nummer? Dan komt het gesprek gewoon binnen op je mobiel.

Doorverbinden

  • Net als je vaste toestel, kun je bellers eenvoudig doorverbinden naar bijvoorbeeld een collega.

Beschikbaarheid

  • Je collega’s kunnen zien of je in gesprek bent of niet. Zo hoeft een receptioniste nooit meer eindeloos door te verbinden. Zij ziet meteen of een medewerkers beschikbaar is of niet.

Opnemen van telefoongesprekken

  • Alle gesprekken kunnen worden opgenomen. Handig om de gemaakte afspraken terug te luisteren of om je personeel te trainen aan de hand van gevoerde gesprekken.

Bedrijfsrapportages

  • Alle mobiele gesprekken worden opgenomen in de rapportages. Zo kun je bekijken hoe lang iemand is ingelogd, hoeveel gesprekken er gevoerd zijn en hoe lang klanten gemiddeld in de wacht hebben gestaan.

Eén leverancier, één factuur

Kies voor vast-mobiel, dan kun je de bedrijfstelefonie eenvoudig regelen. En bij één leverancier. Zoals Digihero. We hebben alles onder één dak.

Interesse? Plaats je bestelling!

Bel 010 30 60 000 of mail naar info@digihero.nl. We staan voor je klaar.

Vragen?
Neem contact op met ons.

maandag t/m donderdag

9:00-17:30

vrijdag

9:00-16:30