Klantproces

Bij Digihero staat de klant centraal en daarom streven we naar een naadloze klantbeleving gedurende het hele klantproces. Dit proces omvat diverse stappen, van het eerste contact tot de levering van de uiteindelijke oplossing. Wij vinden het belangrijk om de unieke behoeften van elke klant te begrijpen en zorgen voor een gepersonaliseerde aanpak om aan deze behoeften te voldoen. Tijdens het klantproces besteden we daarom veel aandacht aan communicatie, samenwerking en het bieden van uitstekende klantenservice.

Klantproces
Persoonlijk
Altijd in de buurt
Transparant
Nauwkeurig dankzij dubbele nacontrole
14 dagen bedenktijd

Van contact tot contract

Bij Digihero hebben we een gestroomlijnd klantproces ontwikkeld dat begint bij het eerste contact en eindigt bij het tekenen van het contract, zodat we dicht bij jou als klant kunnen blijven. Door deze stappen zorgvuldig te doorlopen, zorgen we ervoor dat we jouw behoeften en wensen in elke fase van het proces begrijpen en op elk gewenst moment hierop kunnen inspelen.

icon

Afspraak maken

Wij plannen samen met jou, telefonisch een afspraak in.

icon

Bevestiging mail

De afspraakbevestiging ontvang je via de mail

icon

Afspraak Adviseur

Tijdens de afspraak gaat onze Technisch Adviseur met jou in gesprek over de mogelijkheden rondom de ICT binnen jouw bedrijf.

icon

Contract

De Technisch Adviseur stelt samen samen jou een contract op en zal vragen deze bij akkoord te ondertekenen.

icon

Nazorg

Kort na de afspraak belt een collega van de nazorg je. Is alles naar tevredenheid gegaan? Ook worden gemaakte afspraken doorgenomen

icon

Overzicht mail

Je ontvangt hierna per email nog een overzicht van de gemaakte afspraken

icon

Bedenktijd

Je hebt bij ons natuurlijk altijd een bedenktijd van 14 dagen.

Klantproces

Alles in orde?

icon

1. Welkom!

Je bent nu klant en wij gaan direct voor jou aan de slag!

icon

2. Plan van Aanpak

Als we klaar zijn om te leveren bellen we jou op om af te spreken wanneer onze monteur langs komt.

icon

3. Installatie

De Digihero monteur zal de installatie uitvoeren en zorgen dat de door jou bestelde diensten werkend worden opgeleverd. De monteur helpt eventueel bij het opzeggen van huidige diensten. Zo kom je nooit zonder diensten te zitten!

icon

4. Factureren

Wij factureren altijd in de eerste week van de maand. Let dus op! De eerste factuur kan daardoor iets hoger uitvallen omdat deze meestal bestaat uit een periode langer dan een maand. Duidelijk toch?

icon

5. After Care!

Je wordt enige tijd na de installatie gebeld door onze Customer Care afdeling om te kijken of het gehele proces naar wens is verlopen.

1 - 4 weken

Een greep uit de diensten van Digihero

Digihero is dé de alles-in-een partner voor MKB bedrijven. Met onze oplossingen zorgen we ervoor dat je alles onder één dak hebt. En we denken graag met je mee, zodat je je alleen druk hoeft te maken over het uitoefenen van je vak. Dat is onze missie!

Vragen?
Neem contact op met ons.

maandag t/m donderdag

9:00-17:30

vrijdag

9:00-16:30

Contact section img