Opzeggen

We vinden het jammer om te zien dat jij weg wilt. Geef aan welke dienst(en) je wilt opzeggen, dan regelen we het zonder gedoe.

Je kunt je abonnement(en) opzeggen zodra je contracttermijn binnen één maand verloopt. Bel ons, dat werkt het beste.

Opzeggen via mijn digihero

Een betere deal

  • Ondernemers zijn altijd op zoek naar een betere deal. Dat begrijpen we heel goed. Onze medewerkers doen je daarom graag een mooi aanbod. Bel ons. Samen bekijken we wat de mogelijkheden zijn.

Apparatuur in bruikleen?

  • We vragen je deze aan ons te retourneren, we sturen je de gegevens voor retournering natuurlijk toe zodra we je opzegging hebben verwerkt.

Verhuizen

  • Ga je binnenkort verhuizen? Dan verhuizen we je abonnement van Digihero graag mee naar je nieuwe adres. Het enige wat je hoeft te doen is het doorgeven van je gewenste verhuisdatum. Wij regelen de rest!

FAQ Opzeggen

Wat is de termijn voor het opzeggen?

Je abonnement is maandelijks opzegbaar als jouw contract is afgelopen. Als je één maand voor het einde van de looptijd van je contract opzegt, dan wordt je contract beëindigd zodra de diensten zijn overgenomen door de nieuwe aanbieder.

Mijn contractperiode is nog niet afgelopen. Wat nu?

Wil je per direct opzeggen, maar is de contractperiode nog niet afgelopen? Dan krijg je een afkoopsom voor de resterende tijd van je contract. Houd bij het opzeggen rekening met een maand opzegtermijn. Wil je weten wanneer je contract is afgelopen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik een contractovername regelen?

Wil je je lopende contract op een andere naam zetten? Dit kun je regelen met een KvK uittreksel van zowel de huidige als de nieuwe contractant. Stuur je documenten op naar info@digihero.nl.

Wat moet ik doen bij faillissement?

We begrijpen maar al te goed dat je genoeg aan je hoofd hebt. Daarom kun je makkelijk opzeggen door contact op te nemen met onze klantenservice.

Moet ik mijn apparatuur terugsturen als ik het opzeg?

Je hebt de apparatuur in bruikleen gekregen. Na het opzeggen van je contract, kun je de apparatuur zoals toestellen of een modem terugsturen naar het volgende adres:

Digihero Westblaak 1003012 KM Rotterdam
Waarom krijg ik een factuur na het stopzetten van mijn contract?

Je ontvangt een eindfactuur in de maand na de opzegdatum van je abonnement. Op je eindfactuur kan een verrekening staan van te veel betaalde abonnementskosten.

Meer hulp nodig?

Telefoon 010 30 60 000
Social media Digihero Facebook Digihero Twitter Digihero Youtube Digihero Instagram Digihero LinkedIn